loading...
ریاضی اول 6
داوود بازدید : 18 1393/08/14 نظرات (0)

با سلام
وبلاگ جدید ریاضی به آدرس زیر با امکانات بیش تر موجود می باشد.
http://math.30tlearn.ir | ریاضی اول 6
این وبلاگ هم دیگه کاری باهاش نداریم. دلیل این که اینجا ثبت نام کردم این بود که برای ثبت وبلاگ در رزبلاگ حتما باید شماره تلفن خود را ثبت کرد تا بتوان، یک وبلاگ ایجاد کرد. از طرف دیگر من خودم شماره تلفنم قبلا در رزبلاگ ثبت شده بود. برای این هم مجبور به ساخت وبلاگ در میهن بلاگ شدم.
این مشکل شماره تلفن را به یک شکلی حل کردم. الان هم وبلاگ ریاضی به صورت زیرمجموعه در دامنه شخصی در دسترس می باشد. می توانید یک اکانت بسازید و حتی می توانید به دیگر اکانت ها پیام خصوصی بدهید.
لطفا همه در اونجا یک اکانت بسازند.
با تشکر
داوود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا محیط کاربری وبلاگ مناسب است؟
    وبلاگ ریاضی تا چه حد برایتان مناسب بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 3,925